• check Grote showroom in Eindhoven - 9.8 reviews!
  • check De scherpste internet prijzen
  • check Levering in Nederland en België
Bestel uw apparatuur op tijd i.v.m. mogelijk langere levertijden. Bestellen en later leveren is ook mogelijk.

Verzenden en levering

Keukeninbouwcenter afleveringen vinden plaatsen met PostNL en van Spreuwel Transport Services.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Bij artikelen boven de € 400,- worden er geen bezorgkosten gerekend in Nederland met
uitzondering van de Waddeneilanden. Daar worden de bezorgkosten apart berekend. Bij bedrag onder € 400,- worden er € 29,- transportkosten berekend. Voor levering in Belgie vragen wij een kleine vergoeding van € 39,-.

Levering fornuizen en grote koelkasten?

Een fornuis/grote koelkast zal door onze bezorger worden aangeboden voor de eerste drempel van de woning (mits bereikbaar met palletwagen). Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan dorpels, vloeren etc. Klant dient zelf zorg te dragen voor bescherming indezer.

Hoe snel wordt er geleverd?

Bij ieder product staat de verwachte levertijd weergegeven. Mocht er bij staan bestellen bij leverancier, neem dan contact op met onze klantenservice op 040-8432233. Wij leveren niet op zaterdag en zondag.

Kan ik mijn pakket op een ander adres dan het factuuradres laten leveren?

Ja. In het bestelproces kunt u een ander afleveradres kiezen.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice: bel naar 040-8432233 (lokaal tarief) of mail naar info@keukeninbouwcenter.nl.

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met Post NL of van Spreuwel transport. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Tip: U kunt uw bestelling ook op uw werk laten afleveren, dan weet u zeker dat u het snel ontvangt.

Transportschade?

Het kan natuurlijk voorkomen dat u het apparaat uit de verpakking haalt, en er een bepaalde schade word geconstateerd. Uiteraard lossen we dit voor u op. Het is echter wel van belang dat dit tijdig gemeld dient te worden. Eventuele schades dienen bij ons binnen 48 uur gemeld te worden.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is mogelijk om een afleverdag te kiezen.

Oude apparaat retour

Het oude apparaat kan worden meegenomen door de bezorger mits het voldoet aan de volgende eisen:

  • Het ophalen van het oude apparaat is van tevoren aangegeven
  • Het apparaat moet een gelijkwaardig apparaat zijn aan het nieuw te leveren apparaat *(Dus: een koelkast voor een koelkast)
  • Het oude apparaat moet uitgebouwd zijn en buiten de woning staan.
  • De slangen en snoeren dienen verwijderd te zijn (zelf afsnijden of knippen SVP)
  • Als het gaat om een vaatwasser of wasmachine, dient het water uit het apparaat te zijn verwijderd. Indien dit niet is gebeurd, mag de bezorger het apparaat niet meenemen.
  • Is het bij bestelling niet aangegeven kunnen wij niet later toch het oude apparaat meenemen.